ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР НА ПРОДАЖ ТОВАРІВ
Даний Договір має характер публічної оферти згідно з чинним законодавством України,
1. Визначення термінів:
Клієнт – фізична особа, яка досягла 18-річного віку і що володіє повною дієздатністю, яка здійснює замовлення та придбаває Товари, які належать Продавцю, представлені на сайті freedenta.com.ua, (в подальшому іменований ― «Сайт») для задоволення своїх побутових потреб.
Продавець – ФОП Баранов Е. О., юридична адреса: 49057, р. Дніпро, вул. М. Вербицького, 11 ІСН 2821206412.
Товар – матеріальний об'єкт, виставлений для продажу на Сайті, щодо якого вказана ціна, назва, опис характеристик та надано вказівку його доступності.
Замовлення – відповідним чином оформлений і розміщений запит Клієнта (заповнені відповідні поля на Сайті у розділі «Замовлення»), адресований до Продавця на продаж і доставку за вказаною Клієнтом адресою з обраного на Сайті переліку Товару, із зазначенням його кількості.
2. Предмет Договору
2.1. Згідно даного Договору Продавець зобов'язується передати у власність Клієнту Товар, вибраний і замовлений Клієнтом на Сайті Продавця, а Клієнт зобов'язується прийняти і оплатити Товар відповідно до умов даного Договору.
2.2. Замовляючи Товар через Сайт, Клієнт погоджується з усіма умовами даного Договору.
2.3. Продаж Товару Продавцем Клієнту регулюється положеннями законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів», Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями.
2.4. Продавець гарантує, що Товар не переданий у заставу, не знаходиться в спорі, під арештом і на нього не поширюються права третіх осіб.
2.5. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, пов'язаної з виконанням Договору, а також гарантує, що має право на виробництво та / або реалізацію товару без будь-яких обмежень, згідно з вимогами чинного законодавства України, та зобов'язується нести відповідальність у випадку порушення прав Клієнта у процесі виконання Договору і реалізації товару.
2.6. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни в текст даного Договору. Зміни в Договорі набирають чинності після їх публікації на Сайті і застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленому після публікації.
2.7. Клієнт погоджується на передачу Продавцю персональних даних (відповідно до умов даного Договору), інформації за Замовленням і погоджується дотримуватися Договору шляхом заповнення граф у відповідних колонках при оформленні Замовлення на Сайті.
2.8. Даний Договір є основним документом, що встановлює права і обов'язки Продавця перед усіма Клієнтами.
2.9. Заповнивши реєстраційну форму, Клієнт підтверджує, що ознайомлений з умовами даного Договору і всі дії, які їм будуть здійснені, не будуть їм суперечити.
2.10. Продавець і Клієнт ведуть листування за допомогою електронної пошти або оголошень і повідомлень на Сайті Продавця. Клієнт підтверджує, що всі угоди, повідомлення, дані або інша інформація, яка надається в електронному вигляді, відповідає законодавчим вимогам, має юридичну силу і прирівнюється до документів, складеним в письмовій формі.
2.11.Клієнт не має права займатися подальшим продажем будь-якого Товару, придбаного у Продавця. Всі Товари, представлені на Сайті freedenta.com.ua, призначені виключно для купівлі та подальшого особистого використання Клієнтом. У випадку порушення цього пункту Договору, Клієнт повинен відшкодувати Продавцю всі збитки, пов'язані з порушенням даного пункту Договору.
3. Персональні дані Клієнтів
3.1. Продавець має право збирати, зберігати та використовувати наступні персональні дані Клієнта:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- адресу електронної пошти;
- номер мобільного телефону;
- адресу доставки, поштовий індекс;
- покупки і товари;
- історія і деталі.
3.2. Клієнт погоджується з тим, що Продавець має право використовувати персональні дані Клієнта в наступних цілях:
- повідомлення клієнтам про послуги, новини та рекламні пропозиції Продавця шляхом SMS, електронних повідомлень, MMS, поштою, і т. д.
- надання послуг і клієнтської підтримки на запит клієнта;
3.3.Продавець має право на розголошення персональних даних Клієнтів в наступних випадках:
3.3.1. Отримання Продавцем додаткової згоди Клієнта на надання інформації своїм партнерам, дочірнім компаніям, агентствам (які займаються аналогічною діяльністю) за умови, що останні будуть використовувати таку інформацію, зберігаючи конфіденційність інформації;
3.3.2. Надання інформації правоохоронним та іншим державним органам у відповідь на їх запит, згідно з нормами чинного законодавства України.
3.4. Зареєструвавшись на Сайті, Клієнт надає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями і оголошеннями про продаж через електронні повідомлення, SMS, MMS.
3.5. Клієнт зобов'язується вносити повну і достовірну інформацію щодо своїх персональних даних у графи на сайті для оформлення Замовлення. У разі виявлення неточностей або будь-яких розбіжностей між персональними даними Клієнта, заповненими на сайті, і персональними даними клієнта, представленими їм при отриманні Замовлення (паспортні дані, ідентифікаційний код тощо), Клієнт може позбутися можливості захисту своїх прав згідно ЗУ «ПРО захист прав споживачів», зокрема щодо повернення отриманих Товарів, а також несе відповідальність у випадках передбачених Договором.
4. Порядок оформлення замовлення на Товар
4.1. Для розміщення Замовлення Клієнт заповнює реєстраційну форму на Сайті і відправляє її Продавцю, натиснувши кнопку «Оформити замовлення». Оформлення Клієнтом Замовлення та подальша передача його до виконання, означає достатню і повне ознайомлення Клієнта з Товаром, з інформацією про наявність (відсутність) преференцій, знижок, а також про вплив умов Замовлення на формування кінцевої ціни Товару.
4.2. Після отримання Замовлення, Продавець здійснює обробку Замовлення. Клієнту надсилається підтвердження Замовлення (по електронній пошті) з детальною інформацією щодо Замовлення: номер замовлення, замовлені товари, ціни, сума замовлення.
4.3. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, в тому числі з причин, що не залежать від Продавця, останній залишає за собою право відхилити Замовлення Клієнта шляхом надіслання електронного повідомлення з зазначенням причини за адресою, наданому при реєстрації Клієнта.
4.4. Замовлення вважається прийнятим для виконання після того, як Клієнт отримує електронне повідомлення на адресу електронної пошти, зазначену у реєстраційній формі, з підтвердженням факту прийняття Замовлення і після надання уточнюючої інформації щодо Замовлення, а також контактної інформації Продавця.
4.5. У разі, якщо Клієнт вирішить анулювати Замовлення, він повинен зайти у власний профіль у розділ «Мої замовлення» і скасувати замовлення за допомогою натискання кнопки «Скасувати», розташованої напроти номера замовлення. Дана процедура передбачає анулювання замовлення без можливості подальшого відновлення.
4.6.Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про Товар на Сайті як можна точніше. Однак можуть виникнути ситуації, коли інформація на Сайті може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію в будь-який час без попереднього повідомлення.
Враховуючи специфіку візуального відображення різних типів Товарів на екрані монітора, що деякі кольори якої-небудь продукції можуть трохи відрізнятися від реальних кольорів зразків. У випадку, якщо Товар не відповідає очікуванням Клієнта, Клієнт має право повернути Товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання від Продавця.
5. Порядок передачі Товару
5.1. Доставка замовленого Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту завершення акції за вказаною Клієнтом адресою.
5.2. Продавець докладає всі зусилля для дотримання термінів доставки, вказаних на Сайті. Однак, можливі затримки доставки внаслідок непередбачених обставин поза контролем Продавця (форс-мажор). Продавець інформує Клієнта, у випадку виникнення форс-мажорних обставин, та узгоджує нові умови поставки шляхом листування по електронній пошті або переговорів по телефону.
5.3. При замовленні Товарів доставка здійснюється кур'єром.
5.4. Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент фактичної передачі Товарів, що входять до складу Замовлення Клієнту на підставі виданої Продавцем, транспортної або кур'єрською компанією, що здійснює доставку Замовлення, накладної (квитанції, реєстру доставки тощо) на певні Товари під розпис Покупця. По виконанні Замовлення, зобов'язання Продавця перед Покупцем вважаються виконаними.
5.6. Право власності на Товар і пов'язані з ним ризики переходять від Продавця до Клієнта в момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар служить підпис Клієнта в накладній (квитанції, реєстру доставки тощо), виданої Продавцем, транспортної або кур'єрською компанією.
5.7. Клієнт додатково оплачує вартість доставки, як окремої, додатково наданої послуги. Клієнт погоджується, що вартість доставки йому Товару як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Клієнт повертає Товар у відповідності з положеннями Закону України «Про захист прав споживачів» і йому повертається раніше оплачена вартість Товару.
Вартість доставки до відділення кур'єрської служби «Нова Пошта» становить 25 грн., і оплачується окремо від вартості товару.
5.8. Тільки після повної оплати, Клієнт має право порушити цілісність упаковки Товару, провести примірку, а так само розпорядиться Товаром будь-яким іншим способом за власним розсудом, беручи до уваги встановлені Договором обмеження. Дане положення не позбавляє Клієнта прав, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», а саме в частині повернення і обміну Товару належної та неналежної якості.
6. Ціна та умови оплати товару
6.1. Ціна Товару, зазначена на Сайті та не включає вартість доставки.
6.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінити ціну на Товар. Однак Продавець не має право змінювати ціну замовленого Товару після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Клієнт отримав електронне повідомлення, яке підтверджує прийняття Замовлення Продавцем.
6.3. Оплачується вартість Товару в національній валюті України – гривні.
6.4. Клієнт може здійснити оплату замовленого Товару за допомогою банківської картки на сайті Продавця в момент розміщення замовлення, або шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця, самостійно або через уповноважену особу.
6.4.1. Товар, на момент його передачі, повинен бути повністю оплачений Клієнтом.
6.4.3. У разі якщо Замовлення анульований Клієнтом або відхилений Продавцем, сплачена вартість товару підлягає поверненню протягом 5-10 робочих днів з моменту скасування/відхилення.
7. Гарантійні умови
7.1. За умови дотримання вимог щодо належної експлуатації Товару Клієнтом, Продавець гарантує якість Товару протягом терміну гарантії. Термін гарантії на Товар становить 14 календарних днів, якщо інше не встановлено виробником або Продавцем.
7.2. Гарантія не поширюється на:
-Вироби з пошкодженими контрольними пломбами, які запобігають самовільному втручанню
-Вироби, пошкодження при транспортуванні або зберіганні
-Вироби, в яких проведено самовільне втручання або самовільні доопрацювання
-недолік у роботі виробів і дефекти, викликані невідповідністю вимогам супровідних документів щодо мереж стисненого повітря, слива (каналізації), електро - і водопостачання
-деталі та вузли, дефекти яких викликані природним зносом, механічними ушкодженнями або дією хімічних засобів, не передбачених супровідними документами, у процесі експлуатації
-лампочкы світильників, мікро моторів, наконечників, турбін та інших інструментів
-лампи бестеневых, хірургічних світильників і рециркуляторов
-всі типи електричних запобіжників
-насадкы пневмо - та ультразвукових скалером
-свитлодиоды фото полімерних ламп і світильників
7.3. Гарантія також не поширюється в інших випадках, наприклад: форс ― мажорні обставини, механічне пошкодження і т. д. Детальні умови гарантії кожен виробник визначає для кожного стоматологічного обладнання в гарантійному талоні або в інструкції з експлуатації.
7.4. Гарантійні умови не передбачають періодичне технічне обслуговування і регламентні роботи, які користувач обладнання повинен виконувати самостійно у відповідності з інструкціями по експлуатації виробу.
Здійснення гарантійного обслуговування не впливає на дату закінчення терміну гарантії. Проте гарантія втрачає силу, якщо ремонт проводився не уповноваженою на те особою або самостійно. Гарантія не покриває пошкодження, викликані неправильним використанням стоматологічного обладнання, тому перш, ніж почати використання, уважно ознайомтеся з інструкціями з експлуатації.
7.5. При необгрунтованому зверненні за гарантійним обслуговуванням Покупець зобов'язаний компенсувати всі витрати, пов'язані з приїздом технічного працівника, згідно затверджених розцінок Сервісного центру.
8. Повернення Товару належної якості
8.1 Клієнт має право повернути придбаний Товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання Товару. Для цього необхідно повідомити Продавця про намір повернути товар по e-mail – необхідно написати листа за адресою heraeus-kulzer@ukr.net. Після перевірки запиту Клієнта про повернення Товару, Продавець повинен відправити Клієнту електронне повідомлення-підтвердження.
8.2. Не підлягають обміну/повернення Товари належної якості, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. за № 172.
8.4. Повернення Товару проводиться:
• шляхом надсилання його Клієнтом за адресою Продавця: Дніпро, НП №165 тел 066-117-17-10 Баранов Євген.
. Однак, перед відправкою Клієнт зобов'язаний виконати дії, зазначені у пункті 8.1. даного Договору А також упакувати товар: покласти назад в коробку або пакет і зафіксувати скотчем. Якщо повертається обладнання, необхідно зберегти в товарному вигляді і коробку з-під нього.
8.5. При поверненні Товару Клієнт зобов'язаний мати наступні документи: копію документа, який засвідчує факт оплати коштів за Товар; письмову заяву про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикула, вартості Товару (не включаючи вартість доставки); номер і дату документа, який засвідчує придбання Товару, об'єктивні причини повернення, паспортні дані з вказаним способом повернення грошових коштів (банківський рахунок з усіма необхідними реквізитами або реквізити для оформлення поштового переказу).
8.6. У разі не надання одного із зазначених у п. 8.5. документів, Продавець не зобов'язаний приймати Товар і виконувати вимогу Клієнта пов'язані з поверненням Товару. В таких випадках Продавець також звільняється від обов'язку переслати отриманий від Клієнта Товар як повернення назад на адресу Клієнта.
9. Повернення Товару неналежної якості
9.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом встановленого гарантійного строку в порядку та у строки, встановлені законодавством.
9.2. У разі виявлення недоліків Товару Клієнт має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безкоштовного усунення дефектів Товару у строки, узгоджені з Клієнтом;
- відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.
9.3. У разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника Товару, або фальсифікації Товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Клієнт, в порядку та у строки, що встановлені Законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи Договору, має право, на свій розсуд, вимагати від Продавця:
- припинення дії Договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;
- заміни Товару на такий же або аналогічний Товар з числа наявних у Продавця.
Будь-які з перерахованих вище вимог повинні бути пред'явлені Клієнтом у письмовій формі у вигляді заповненої заяви, яка надсилається за місцезнаходженням Продавця.
9.4. Вимоги Клієнта розглядаються Продавцем лише за умови надання документа (або його копія), який підтверджує оплату Товару і факт його отримання Клієнтом, а також технічного паспорта, гарантійного талона або іншого документа, який видавався Продавцем на Товари, для яких встановлено гарантійний термін.
Продавець не зобов'язаний приймати Товар, отриманий від Клієнта без надання вищевказаних документів. Продавець не несе відповідальності за цілісність і схоронність такого Товару і не зобов'язаний відправляти його назад Клієнтові.
9.5. Будь-які питання, які можуть виникати, Клієнт може задавати шляхом надсилання електронного листа за електронною адресою freedenta@gmail.com
9.6. Вимоги Клієнта не підлягають задоволенню, якщо Продавець доведе, що недоліки Товару виникли внаслідок порушення Клієнтом правил використання Товару або умов його зберігання.
9.7. Претензія Клієнта буде розглянута протягом 7 робочих днів з моменту її отримання.
10. Перерахування грошей за повернений товар
10.1. Гроші повертаються протягом 15-ти днів з моменту отримання товару та заповненої заяви на повернення.
Гроші можуть бути повернуті Клієнту кількома способами:
- Перераховані на банківську карту. Якщо покупка була сплачена на сайті банківською карткою, гроші повертаються на неї автоматично.
- Поштовим переказом. Якщо покупка була сплачена іншим, не зазначеним вище способом і Клієнт не виявив бажання зарахувати кошти на персональний рахунок.
11. Інші положення
11.1. Якщо яке-небудь з положень даного Договір визнано недійсним або незаконним, або не може вступити в силу, відповідно до чинного законодавства України, таке положення повинно бути вилучено з Договору і замінено новим положенням, яке максимально відповідає намірам Сторін, при цьому даний Договір не переглядається, не розривається, а інші положення Угоди залишаються в силі. Продавець має право в односторонньому порядку змінити умови даного Договору, шляхом публікації його в новій редакції на своєму сайті freedenta.com.ua
11.2. Сторони цього Договору несуть відповідальність за його невиконання або неналежне виконання згідно з чинним законодавством України.
11.3. Усі спори, що виникають з умов даного Договору, розв'язуються шляхом ведення переговорів. У разі якщо Сторони не досягли згоди зі спірних моментів, щодо даного Договору, такий спір передається на розгляд суду у відповідності з українським законодавством про захист прав споживачів.
11.4. Даний договір є публічною офертою. Відсутність підписаного між сторонами примірника Договору на паперовому носії з проставленням підписів обох сторін в разі проведення по ньому фактичної оплати Клієнтом, не є підставою вважати цей Договір не укладеним. Оформлення Замовлення згідно з умовами договору вважається акцептом Клієнта, а проведення оплати Клієнтом – його виконанням.